Lagardere a achizitionat reteaua Radio Deea, din care va scoate o serie de frecvente, pentru a o completa pe cea a Radio 21, conform informatiilor publicate pe blogul analistului media Iulian Comanescu.
Reteaua Radio Deea, care pana acum era profilata pe muzica electro-underground, a fost achizitionata fara nume. O parte din frecvente, printre care cea din Iasi, vor fi folosite pentru largirea portofoliului Radio 21, post fruntas in clasamente. Restul frecventelor vor fi pastrate pentru un post de asemeni underground-electro, care nu se va numi Deea, fiindca numele ramane la fostul proprietar.

Pentru finalizarea tranzactiei mai sunt necesare diferite aprobari de la CNA si Consiliul Concurentei.

Tranzactia intervine la patru luni dupa achizitionarea retelei MIX FM de catre SBS Broadcasting, care a devenit astfel trustul cu cele mai multe frecvente in Romania

Lagardere (Europa FM ºi Radio 21) este unul din cei doi mari jucatori de pe piata de radio, alaturi de SBS Bradcasting(Kiss FM, Magic FM, Prima TV, Kiss TV).

Radio 21 detine, potrivit unui studiu al agentiei de media Initiative, o cota de 10,1% din piata de radio, in mediul urban. De asemenea, Radio 21 este lider de piata in Bucuresti.

Radio Deea este un post de nisa, specializat pe muzica house, underground si electro. Potrivit datelor emise de Consiliul National al Audiovizualului, unicul actionar al Radio Deea SRL era Andreea Iancu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri