Reteaua de publicitatea JWT, parte din grupul de comunicare WPP, a achizitionat 75% din actiunile unei agentii belgiene care ofera servicii digitale si de marketing direct pentru o suma care nu a fost data publicitatii, informeaza Brandrepublic.com, citat de NewsIn.

JWT a cumparat agentia belgiana Tagora care este specializata in construirea de loialitate fata de brand. JWT a achizitionat aceasta agentie pentru a-si dezvolta serviciile de marketing digital pe care le ofera la nivel global.

Tagora, care are biroul central la Bruxelles, are clienti precum Radisson, Carlsberg si Cisco si a avut in 2006 venituri de 3,6 milioane de euro.

In luna noiembrie a anului trecut WPP, care detine reateaua JWT, a achitionat agentia de marketing digital Quasar Media din India. De asemenea, anul trecut, WPP a cumparat cinci agentii in China.

JWT este o retea de publicitate care face parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, care este prezent in 106 tari. Acesta mai include retelele Grey Worldwide, Ogilvy, Young&Rubicam si Group M. In Romania, JWT este prezenta prin agentia Scala JWT, care gestioneaza clienti precum Bancpost, Jacobs, Nestle si Pfizer.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Andrei Cohn, Cohn&Jansen JWT: La inceput agentiile erau superabuzive