Consumatorii adulti din Statele Unite petrec mai mult timp in fata televizorului decat in mediul online, iar cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani urmaresc cu cel putin o ora mai mult programele televizate, conform unui studiu Nielsen, citat de eMarketer.
Astfel, cei cu varsta intre 18 si 34 de ani se uita la televizor, in medie, circa 3 ore si 40 de minute/zi si citesc ziare timp de 17 minute, asculta radio-ul aproximativ doua ore zilnic si utilizeaza Internetul doar 2 ore si 40 de minute.

In schimb, americanii cu varsta mai mare de 35 de ani si pana in 64 de ani urmaresc TV-ul 4 ore/zi si utilizeaza serviciile spatiului online doar o ora si jumatate, surprind cei de la Nielsen.

De asemenea, Internetul este mult mai des folosit de catre cei care au veniturile mai mari de 100.000 de dolari/an (64.766 euro/an), in proportie de 2 ore si 18 minute pe zi, comparativ cu numai o ora, cat sunt conectati online cei care au un venit anual de pana la 25.000 de dolari (16.191 euro).

Asadar, cu cat inainteaza in varsta si au un venit mai mic, dar si mai putine studii superioare, cu atat americanii se uita mai mult la TV si folosesc mai putin Internetul.

Cu toate acestea, timpul alocat de catre locuitorii Statelor Unite celor doua spatii este oarecum apropiat.

In ianuarie 2008, timpul destinat vizionarii programelor TV a scazut, in timp ce Internetul a crescut, din punct de vedere al traficului obtinut.

In plus, un studiu separat, de la Jupiter Research, a raportat faptul ca populatia mai tanara a Statelor Unite ale Americii, cu varsta de pana la 24 de ani, foloseste indeosebi Internetul, decat se uita la televizor.

Totodata, consumatorii din Statele Unite cu varsta intre 25 si 44 de ani, dedica acelasi timp TV-ului si Internetului, pentru ca cei de peste 45 de ani sa se uite mai mult la televizor, potrivit eMarketer.

Totusi, nici unul din cele doua studii efectuate nu a relevat posibilitatea ca americanii sa faca doua activitati simultane, anume sa urmareasca programele televizate si sa fie conectati la mediul online, desi acest proces este unul destul de uzual, mai ales in randul tinerilor.

“Tinerii, in general, folosesc foarte rar un singur canal media. De cele mai multe ori, atunci cand sunt conectati la Internet, acestia au in fundal televizorul aprins sau muzica”, a declarat Debra Aho Williamson, senior analyst, eMarketer.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri