Propaganda castiga contul de creatie al discounter-ului Plus

Propaganda a castigat pitch-ul organizat in luna aprilie de reteaua de magazine de tip discount Plus. La pitch au mai participat agentiile Spotlight, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Cupid Consultancy si Proximity.
In urma castigarii pitch-ului, Propaganda va asigura serviciile de strategie, creatie, account handling si productie pentru toate actiunile ATL si BTL ale marcii Plus.

“Un criteriu important pentru noi a fost acela ca nu era doar o campanie sau un proiect, ci am vorbit de la bun inceput despre un parteneriat. Urma sa ne ocupam de comunicarea marcii pe termen lung. Ne-a mai placut si faptul ca au acordat mult timp de gandire agentiei. Si asta ne-a spus multe despre Plus si echipa de acolo, care au inteles ca pentru lucruri mari ai nevoie de timp”, a spus Costin Milu, Head of Copy Propaganda.

Propaganda a castigat pitch-ul cu echipa formata din: Adrian Tuluca – Managing Director, Simina Leotescu – Head of Strategy, Madalina Oanta – Client Service Director, Andrei Tripsa – Creative Director, Costin Milu – Senior Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Amandine Hendricks – Art Director, Costin Calugaru – Copywriter.

Plus, reteaua de magazine de tip discount apartinand concernului german Tengelmann, are 4 ani de existenta pe piata locala si 75 de magazine pe teritoriul Romaniei.

Propaganda este o agentie full-service printre ai carei clienti se numara Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri