Grey Bucharest, Leo Burnett & Target si Arsenoaiei & Matasel au obtinut nominalizari la categoriile Outdoor, Media si PR, in cadrul primului calup de shortlist-uri al festivalului de publicitate Cannes Lions 2009.

Agentia Leo Burnett & Target a obtinut doua nominalizari la categoria Media, cu lucrarea “Dinosaur Exhibition”, realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa. Aceeasi lucrare a fost nominalizata de doua ori, la sectiunile “Travel, Entertainment & Leisure” si “Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising”, categoria Media.

Grey Bucharest a intrat in finala Cannes Lions cu doua lucrari, la categoria Outdoor. “Punk” si “Graffiti”, realizate pentru brandul de rucsacuri Eastpak, au fost nominalizate la sectiunea “Point of Purchase: Small Scale”.

Arsenoaiei & Matasel, agentie infiintata in toamna anului trecut, a intrat pe listele scurte la PR, categorie introdusa anul acesta in cadrul festivalului de la Cannes. Campania “Accidents can happen to anyone!”, realizata pentru Politia Municipiului Bucuresti, a fost nominalizata la sectiunea “Best Use of Live Events and or Celebrity Endorsement”.

Nu au existat nominalizari ale agentiilor romanesti la categoriile Direct, Promo, Press si Radio.

Ajuns la a 56-a editie, festivalul international de publicitate Cannes Lions se desfasoara in perioada 21-27 iunie pe Riviera Franceza.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Argint la Cannes Lions 2019 pentru campania "Internet vs. Rezidentiat"