Cu o experienta de sapte ani in industria de relatii publice si comunicare, Ramona Andrei s-a alaturat echipei Ogilvy Public Relations in pozitia de PR Director, anunta agentia.
Ramona Andrei (foto) a gestionat anterior programe de corporate communication si consumer marketing pentru clienti din domeniile FMCG, industry, pharma, real estate-shopping centers si retail in agentii precum Tempo Advertising si GMP PR.

Ramona Andrei a facut parte din echipa care a pus bazele GMP PR. In cadrul acestei agentii a coordonat campanii si proiecte pentru Mr. Bricolage, Rosia Montana Gold Mining Project, Tiago Malls (Mivan Group), Terapia Ranbaxy si Timisoreana.

In portofoliul sau se afla campanii dezvoltate pentru diferite marci si companii, printre care Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina/Tuborg Romania, Agricola Bacau, Hoffman La Roche, Mobexpert, Flanco, Genco/Samsung, Media On.

Fondata in anul 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti face parte din Ogilvy PR Worldwide, companie internationala din domeniul relatiilor publice, parte a grupului WPP.

In Romania, agentia ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing. Echipa Ogilvy PR asigura servicii complexe de comunicare interna, comunicare B2B, comunicare cu liderii de opinie, CSR, crisis prevention si crisis management.

Portofoliul Ogilvy Public Relations cuprinde marci si companii precum British American Tobacco Romania, Petrom, ING Bank, Heineken Romania, LG Electronics, Sonae Sierra, Friesland Foods, Diageo, DuPont.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri