Facebook a cumparat o companie specializata in aplicatii de recunoastere vocala

Reteaua de socializare Facebook a cumparat start-up-ul californian Wit.ai, care este specializat in realizarea de aplicatii de recunoastere vocala, informeaza AFP.

"Wit.ai s-a alaturat Facebook. Inseamna o dezvoltare incredibila pentru proiectul nostru", au anuntat reprezentantii acestei societati infiintate in urma cu un an si jumatate, la San Francisco. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica, potrivit Mediafax.

Wit.ai lucreaza la realizarea unor aplicatii de recunoastere vocala, care sa le permita utilizatorilor sa controleze total functiile telefonului mobil, sa regleze temperatura dintr-un spatiu si sa serveasca drept interfata pentru anumite obiecte conectate la internet.

Wit.ai cuprinde in prezent o comunitate de peste 6.000 de dezvoltatori, care au contribuit la realizarea a sute de aplicatii si dispozitive.

"Dar suntem inca la primii pasi", au mai spus reprezentantii Wit.ai, potrivit carora alaturarea Facebook le va aduce "resurse" pentru a trece intr-o noua etapa de dezvoltare.

Citeste si:
Facebook nu a anunțat sute de milioane de oameni cărora li s-a...
Facebook nu a anunțat cele...

Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,35 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna, fapt care inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel mondial foloseste aceasta platforma macar o data pe luna, dupa cum relata la sfarsitul lunii octombrie 2014 publicatia The Wall Street Journal.

Facebook a realizat in 2014 doua achizitii importante, preluand aplicatia de mesagerie instant WhatsApp, intr-o tranzactie evaluata la 19 miliarde de dolari, si dezvoltatorul de echipamente pentru realitate virtuala Oculus VR, pentru 2 miliarde de dolari.

Sursa foto: Captura Wit.ai
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri