Pe piata imobiliara, cei care dau tepe sunt imbracati frumos, vorbesc cursiv si de multe ori nici macar nu-ti lasa impresia ca te-au inselat. Majoritatea clientilor nu sunt obisnuiti cu asemenea practici, pentru ca nu prea se intalnesc cu ele - locuinta iti cumperi o data in viata. Stefan Vasiliu a strans bani sa cumpere un apartament cu doua camere in Titan. S-a dus la o agentie imobiliara unde a inceput sa discute cu un profesionist.

Acesta i-a pus in fata un model de contract de vizionare, informandu-l ca documentul urmeaza sa fie semnat de cele doua parti implicate - client si agentie. Cand Stefan a inceput sa citeasca, si-a dat seama ca omul gresise, aratandu-i un alt act. Dar nu i-a atras atentia asupra erorii, pentru ca era interesant ce scria pe hartie. Cineva care voia sa vanda un apartament ii oferise exclusivitate agentiei. Negru pe alb, proprietarul se obliga sa plateasca firmei un comision, chiar daca va efectua tranzactia cu alta companie de intermediere. Ba se mai si angajase sa accepte o anumita suma, urmand ca tot ce se obtine peste aceasta cifra sa revina agentiei!

Chilipiruri suspecte

Sotilor Andreea si Razvan Firoiu li s-a oferit un apartament in Drumul Taberei. "35.000 de euro, superoferta", ia anuntat agentul. "OK, vrem sa-l vedem", au spus tinerii casatoriti. "A, nu, asta nu se poate. La un pret atat de avantajos nu mai e nevoie de vizionare. Ori il luati, ori noi il vindem urgent cu 36.000".

Sursa: http://www.baniinostri.ro/stiri/article.php?ContentID=970

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri