Complexul urbanistic Palas Iasi, inaugurat saptamana trecuta de Iulian Dascalu, a atras un trafic de peste 500.000 de vizitatori pe durata primelor cinci zile de functionare, a caror promovare a costat 0,5 milioane de euro.

“Marea deschidere a ansamblului urbanistic Palas a fost asteptata nu doar de ieseni, ci si de locuitorii din regiune, dovada fiind traficul de peste 500.000 de persoane inregistrat in primele cinci zile de functionare. Varful a fost atins duminica, 3 iunie , cand mai bine de 130.000 de vizitatori au ales sa-si dedice timpul liber cumparaturilor, distractiei in gradina publica si sa participe la evenimentele de inaugurare”, au anuntat dezvoltatorii Palas Iasi.

Hipermarketul Auchan City, primul magazin inaugurat de Auchan sub acest concept, a inregistrat un trafic de 140.000 de vizitatori pe durata celor cinci zile.

Bugetul de promovare a proiectului s-a ridicat la 500.000 euro pentru cele cinci zile de deschidere (n.r.: de joi pana luni), potrivit dezvoltatorului.

In ceea ce priveste valoarea complexului Palas Iasi dupa deschidere, Iulian Dascalu a spus ca, potrivit evaluarilor recente, aceasta a crescut cu circa 40%, depasind 370 de milioane de euro.



Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si