Sonae Sierra si Caelum Development, dezvoltatorii proiectului ParkLake din cartierul bucurestean Titan, au stabilit data de deschidere a centrului comercial. Anuntat pentru o inaugurare in toamna acestui an, ParkLake isi va deschide portile chiar pe 1 septembrie 2016, fiind data la care va fi deschis cel mai mare proiect comercial ce va fi livrat pe piata in acest an.

Sonae Sierra si Caelum Development au finantat deja investitia de 180 milioane euro, unde s-a contractat deja pana acum 97% din suprafata inchiriabila totala, cu peste 200 de magazine. Centrul se bucura de avantajul suplimentar a 2.450 de locuri de parcare si de accesul direct cu toate mijloacele principale de transport public.

Centrul comercial va introduce noi branduri pe piata din Romania, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor si Lynne. ParkLake va gazdui un cinematograf multiplex cu 14 sali, operat de Cinema City, precum si alte magazine ancora principale cum ar fi H&M, toate brandurile Inditex din Romania (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius si Pull & Bear), Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, SinSay, House si Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB, Lem’s. Alte branduri care completeaza oferta comerciala si de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Desigual, Swarovski, Khulto, Fossil, Teilor, Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra.

Totodata s-a confirmat noua oferta de decoratiuni interioare, electrocasnice si aparatura cu alti chiriasi ca Zara Home, Bonsai, Altex and Arsis, completata de magazine de jucarii si librarii ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego si Carturesti.

Citeste si:
Cum a fost primul an pe piata pentru Mega Mall
Mega Mall a inregistrat...

ParkLake va oferi de asemenea o gama larga de echipamente sportive gazduind branduri precum Hervis, Intersport, Nike, Adidas si Sketchers.

Oferta de restaurante si cafenele va pune in valoare arhitectura si designul inovator din zona de restaurante cu terasa sa spatioasa, prin diversitatea numelor precum KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, printre altele.

Sonae Sierra detine 46 de centre comerciale cu o valoare de piata de peste 6 miliarde de euro, si este prezent in 4 continente si 17 tari: Portugalia, Algeria, Azerbaijan, Brazilia, China, Columbia, Germania, Grecia, Italia, Maroc, Mozambic, Romania, Rusia, Spania, Slovacia, Tunisia si Turcia. Sonae Sierra administreaza si / sau detine 87 de centre comerciale cu o suprafata totala de 2,4 milioane mp si aproximativ 9.100 de chiriasi. In 2014, compania a primit peste 440 de milioane de vizite in centrele comerciale pe care le administreaza. In prezent, Sonae Sierra are 7 proiecte in dezvoltare, inclusiv 3 pentru clienti si alte 4 noi proiecte pe rol.

Caelum Development este o companie specializata in investitii si dezvoltare imobiliara, detinuta de un grup privat de investitori irlandezi cu peste 10 ani experienta pe piata europeana de Real Estate. Avand sediul central in Varsovia, Grupul Caelum are un portofoliu extins de 36 de proiecte in Europa si include 21 de centre de retail cu o suprafata bruta de 200.000 mp.

Citeste si:
ParkLake: de la cel mai asteptat, la cel mai criticat centru comercial
ParkLake, de la cel mai...

Tot in cursul anului viitor este programata deschiderea si centrului comercial Veranda Mall din zona Obor din Capitala, un proiect de 60 de milioane de euro, dezvoltat de catre familia Pogonaru.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Interviu cu Ingo Nissen, omul ce a coordonat dezvoltarea ParkLake