Castigatorul marelui premiu la Loto 6/49 din 2 februarie a venit, marti, la sediul Loteriei Romane, pentru a-si ridica premiul, aproape 2,6 milioane de lei net, informeaza Loteria Romana.

Biletul norocos a fost jucat la agentia 17-010 din Galati si a fost completat cu o varianta simpla la 6/49 si o varianta la Noroc, pretul acestuia fiind de 7,3 lei.

Premiul categoriei I a fost, in 2 februarie, de 3.453.678,77 lei, din care castigatorul a ramas, dupa impozitare, cu 2.590.408,77 lei, potrivit sursei citate, potrivit Mediafax.

"Marele castigator este un om modest, familist convins, care a muncit din greu intreaga viata. E un jucator cu traditie, inca din anul 1994. Joaca constant la jocurile lui preferate: Loto 6/49 si Loto 5/40, intotdeauna numai variante simple. A aflat ca a castigat a doua zi dupa tragerea Loto 6/49. Numerele pe care le joaca nu au o semnificatie personala, sunt alese de fiecare data la intamplare", se mai arata intr-un comunicat al Loteriei Romane.

Potrivit Loteriei Romane, castigatorul, care a ales sa-si pastreze anonimatul, nu s-a gandit inca ce va face cu banii castigati.

Inaintea extragerii din 2 februarie, ultima data cand un jucator la 6/49 a reusit sa ghiceasca toate cele sase numere, mai precis la extragerea suplimentara de Anul Nou din 30 decembrie 2013, premiul cel mare, in valoare de 1.899.025 lei, a revenit tot cuiva care a completat o varianta simpla la o agentie din Galati, mai precis la agentia 17-014.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri