Black Sea Fund, un fond de investiții axat pe companii de mărime medie și care vizează tranzacții între patru și opt milioane de euro, a achiziționat o participație majoritară în Kids Element S.A. (Gymboland Group), compania care deține și operează spațiile de joacă indoor Gymboland și sălile de jocuri distractive Rematch. Grupul are în prezent o rețea de 13 locații în București, Constanța și Ploiești.

Tranzacția va permite o dezvoltare accelerată a grupului Gymboland, acționarii plănuind să dubleze numărul de spații în următorii trei ani, să se extindă în afara României și să introducă concepte inovatoare de divertisment și recreere pentru copii. Valoarea tranzacției este confidențială. Tranzacția a fost semnată în a doua jumătate a lunii noiembrie și a implicat atât achiziția de acțiuni existente de la fondatori, cât și o majorare de capital.

Planuri de extindere în Europa Centrală și de Est

Gymboland este un brand lansat în 2009 de cuplul Adi și Lavi Shalom împreună cu Favi Stelian. Ideea de a lansa Gymboland a fost a lui Lavi Shalom. La momentul lansării, Gymboland a fost unul dintre primii jucători care au intrat pe piața locală a spațiilor indoor de joacă pentru copii și a devenit în scurt timp lider pe acest segment prin numărul de locații.

Rematch este un brand lansat în 2022 și reprezintă săli de jocuri distractive cu activități pentru întreaga familie. Gymboland se adresează copiilor mai mici de zece ani, în timp ce Rematch este pentru toată familia, dar mai ales pentru adolescenți. Anul acesta, aproximativ 280.000 de copii s-au jucat în sălile Gymboland și Rematch.

În 2022, grupul a înregistrat o cifră de afaceri de peste trei milioane de euro, iar în prezent, rețeaua are 125 de angajați și 13 spații în București, Ploiești și Constanța. Conducerea grupului intenționează să depășească 25 de unități Gymboland și Rematch până la sfârșitul anului 2026, iar orașele vizate sunt cele cu peste 50.000 de locuitori.

De asemenea, acționarii iau în calcul extinderea regională a brandului și a conceptelor sale în țări din regiune, precum Polonia și Cehia.

Piața locală de spații de divertisment pentru copii are o valoare de aproximativ 75 de milioane de euro, din care segmentul locurilor de joacă indoor reprezintă aproximativ 20 de milioane de euro, potrivit estimărilor Black Sea Fund. Restul sumei înseamnă parcuri acvatice, parcuri de aventură în aer liber și alte concepte de divertisment (karting, etc.).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri