Reactia producatorului reclamelor controversate cu Brancusi: spoturile au la baza o doza de imaginatie

Producatorul spoturilor publicitare controversate de promovare a CEC BANK raspunde acuzatiilor de falsificare a marelui sculptor Constantin Brancusi.

Campania publicitara denumita „Omagiu lui Brancusi” dezvoltata de CEC Bank prin doua spoturi, „Mostenirea lui Brancusi” si „Masa lui Brancusi”, a iscat numeroase critici din partea cunoscatorilor operei si vietii marelui sculptor. Potrivit acestora, imaginea cu Brancusi care vorbeste in limba romana este falsificata, pentru ca nu exista o asemenea inregistrare video si ca cel supranumit parintele sculpturii moderne nu a fost vreodata inregistrat in timp ce vorbea in limba romana.

Citeste articolul integral pe Adevarul

Sursa foto: YouTube/Masa lui Brancusi
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri