Campania ”Joy for Nepal”, initiata de alpinistul Alex Gavan, pentru ajutorarea victimelor cutremurului din Nepal a strans peste 100.000 de euro, se arata intr-un comunicat al organizatorilor campaniei.

Majoritatea donatiilor au provenit de la persoane care au trimis sms-uri in valoare de 2 euro, in total fiind expediate, pana la data de 31 iulie, 31.070 de sms-uri, echivalentul a 62.140 euro. Restul banilor au venit din donatii cu cardul si transferuri bancare de la persoane private si din sponsorizari de la companii, precum si din initiative de strangere de fonduri, in total fiind stransi 101.000 euro.

In august-septembrie se mai pot face donatii si sponsorizari pe site-ul www.alexgavan.ro/nepal. De asemenea, in aceasta perioada se afla in derulare o campanie de strangere de fonduri cu sprijinul Paravion, care le permite clientilor sai sa doneze un euro in momentul achizitiei de servicii turistice.

”Le multumesc tuturor celor care au facut posibil acest proiect. Gandul ca sunt zeci de mii de oameni care au contribuit ma emotioneaza si ma umple de recunostinta. Ma simt de parca am urcat impreuna un varf de peste 8.000 de metri – al saptelea optmiar al meu. Asa cum si in Himalaya, dupa ce ai atins varful trebuie sa si revii in tabara de baza pentru a se considera ascensiunea completa, acum urmeaza partea a doua a proiectului: finantarea responsabila si transparenta a acestor bani in activitati de reconstructie. Pana la aceasta data, partenerii nostri nostru din Nepal, Karuna-Shechen, au facut evaluarea nevoilor in teren. Acum suntem in discutii cu ei pentru identificarea proiectelor pe care le vom finanta si pe care le vom anunta public odata ce le stabilim.”, a declarat Alex Gavan.

Banii stransi vor fi transferati spre proiect dupa luna septembrie, operatorii de telefonie acceptand sa sustina aceasta campanie fara costuri de operare. Acestia vor ajunge la oamenii aflati in nevoie, din Nepal, prin intermediul proiectelor de reconstructie gestionate de organizatia Kharuna-Shechen, fondata de Matthieu Ricard. Obiectivul campaniei este sa finanteze reconstructia comunitatilor izolate care au fost afectate de cutremurul din 25 aprilie 2015.

Citeste si:
Dodo Pizza va angaja 20 de nepalezi in pizzerii, in 2020
Dodo Pizza va angaja, anul...

Campania ”Bucurie pentru Nepal”/ ”Joy for Nepal” a fost lansata pe 19 mai 2015, ca raspuns la tragedia care s-a produs in Nepal incepand cu cutremurul din 25 aprilie, care l-a surprins pe Alex Gavan in Tabara de Baza de pe Lhotse/ Everest.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Social »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Romanul care a construit doua scoli in Nepal, dupa cutremur