Primim multe eMail-uri dar uneori raspundem la putine. Unii se ocupa si de conturile mai multor manageri si zilnic primesc zeci de mail-uri – solicitari, vanzari, newslettere, oferte SEO, update-uri si asa mai departe. Toate mail-urile nedeschise arata a spam.

Adresa de eMail este mai importanta decat numarul de telefon, adresa fizica a companiei sau alte date de contact. O cautare dupa adresa de mail deschide noi oportunitati de a interactiona cu persoana respectiva, este un instrument pe care il folosim toti in mod regulat.

Folosit in moduri corecte, putem folosi e-mail-urile pentru a atrage noi clienti. Trebuie doar sa ii convingem ca merita sa le deschida si sa le citeasca.

1. Deschide-ma! Pentru a primi cel mai important click, cel de deschidere al mail-ului, incepe prin a folosi nume reale in loc de porecle. Acest lucru stabileste faptul ca cel mai probabil esti un om real, nu spam. Foloseste de asemenea adresa domeniului tau, nu servicii gratuite precum Yahoo sau Gmail.

De asemenea, trebuie sa te adresezi personal – „draga cititorule” nu este acelasi lucru cu „draga Andrei”. De asemenea, gandeste-te la un subiect bun care sa defineasca cat mai clar despre ce este mail-ul.

Amazon si GM vor sa...
Citeste si: Amazon si GM vor sa investeasca intr-un pick-up electric

2. Fa e-mail-urile atractive. Incearca sa atragi interesul potentialilor clienti prin expertiza ta, arata-le ca esti cu adevarat pasionat de ceea ce faci. Nu te baza pe culori si cuvinte pompoase dar fara continut. Ofera chiar feedback scurt despre ceea ce ai observat in industria clientilor si cum ai putea imbunatati lucrurile.

Nu ezita sa compari cu concurenta lor pentru a-ti ilustra punctul de vedere. Asigura-te insa ca inainte de aceasta realizezi o cercetare amanuntita a pietei. De asemenea, nu face promisiuni desarte.

3. Trimite persoanelor interesate. Gaseste persoane de decizie din companie, care se ocupa de vanzari, marketing, sau ce departament este de interes pentru tine. Daca nu reusesti sa gasesti o adresa de e-mail, suna la companie si cere una. Multe companii nu ofera numere de telefon dar nu au nicio problema in a-ti oferi adrese de e-mail.

Dupa ce ai trimis mail-ul, asigura-te ca o sa faci si follow up. Arata-le ca esti o persoana reala si ca doresti sa primesti un raspuns. De asemenea, uneori mail-urile ajung in spam si un follow up le pot „propulsa” in inbox.

Sapte filme pe care...
Citeste si: Sapte filme pe care antreprenorii trebuie sa le vada


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Mircea Popa, cofondatorul SkinVision, dezvolta un nou start-up