Factor cheie pentru modernizarea și dezvoltarea unui business, digitalizarea oferă numeroase beneficii unei companii. Acest proces complex contribuie la eficientizarea afacerii, sporirea productivității, reducerea costurilor operaționale sau atragerea de noi clienți. Adoptarea tehnologiilor digitale aduce schimbări majore, chiar și în ceea ce privește mentalitatea oamenilor din cadrul organizației și permite îmbunătățirea performanțelor.

Iată ce soluții simple poți alege pentru afacerea ta, ca să lucrezi mai repede, mai sigur și eficient:

Website de prezentare

Noile tehnologii au devenit tot mai accesibile și necesare pentru afacerile de astăzi. Un website de prezentare, optimizat și atent construit, va fi ca o carte de vizită pentru companie. Acesta oferă cu ușurință informații despre produsele sau serviciile firmei, facilitează accesul la clienți noi, reflectă misiunea, valorile și viziunea organizației. Orice business are nevoie de prezență online, website-ul fiind și o modalitate simplă de extindere a activității ori de promovare a afacerii targetat, unei piețe direct interesate.

Internet banking

Soluțiile de digitalizare îți oferă posibilitatea să îți monitorizezi ușor și eficient situația financiară. La un click distanță, opțiunea de internet banking de la OTP Bank te ajută să salvezi timp prețios pentru creșterea afacerii tale și să beneficiezi de toate avantajele, comod și în deplină siguranță, la fel ca în sucursală. Poți să faci plăți, să generezi extrase de cont ori să-ți verifici încasările oricând ai nevoie, fără niciun drum la ghișeul băncii.

Magazin online

Dacă lucrezi în comerț, fără îndoială dezvoltarea unui canal de vânzare online reprezintă una dintre cele mai bune soluții pentru digitalizare. Clienții tăi vor avea posibilitatea de a face cumpărături 24/7, întrucât un magazin online este funcțional non stop. Platforma e-Commerce este și un bun canal de comunicare, dar și o variantă excelentă pentru angajați de a accesa rapid și ușor informațiile legate de comenzi, pentru a putea răspunde cu promptitudine cerințelor consumatorilor.

Asistent virtual

Un chatbot poate fi de ajutor în procesele de asistență pentru vânzări, clienți, marketing, resurse umane, contabilitate, call center sau help-desk. Este vorba despre un program ori o altă formă de inteligență artificială care desfășoară conversații și stimulează în mod realist comportamentul unei persoane. Asistentul virtual este disponibil tot timpul, crește calitatea serviciilor oferite clienților și susține eficientizarea afacerii.

Aplicație CRM

Utilizarea unei aplicații CRM (Customer Relationship Management) facilitează comunicarea cu clienții, îmbunătățește atragerea și retenția acestora. Întreaga colaborare va fi transparentă, rapidă și foarte simplă, mai ales că aplicația CRM reprezintă un instrument care le permite clienților să verifice statusul ori istoricul comenzilor deja plasate. Pentru companie, acest sistem devine un element esențial în ceea ce privește cifrele afacerii, respectiv vânzări, încasări, stocuri, profitabilitate, clienți existenți și prospecți etc.

Sistem ERP

O suită ERP (Enterprise Resource Planning) se referă la planificarea resurselor întreprinderii și include module pentru gestionarea activităților cotidiene. Contabilitate, aprovizionare, logistică, managementul proiectelor sau managementul riscului, toate pot fi cu ușurință administrate cu ajutorul unui astfel de program. Sistemul ERP oferă unește o multitudine de procese de business și permite fluxul de date între acestea, fiind potrivit pentru afacerile de toate dimensiunile.

Semnătura electronică

Poate fi folosită pe orice tip de documente, de la facturi fiscale, declarații, și contracte până la raportări și bilanțuri contabile. Cu ajutorul semnăturii electronice pot fi digitalizate toate procesele care implică transmiterea de acte, lucru ce conduce la o reducere importantă de costuri și o productivitate ridicată.

Trăim într-o eră digitală, din acest motiv orice business modern trebuie să-și adapteze activitatea noilor tehnologii. Avantajele sunt uriașe, indiferent de specificul sau dimensiunea companiei, deoarece vizează reducerea costurilor, economia de timp și facilitatea sarcinilor angajaților

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri