Donuteria

Donuteria

Donuteria nu este o franciză scumpă, iar antreprenorii care conduc businessul nu cer experiență, fiind dispuși să predea toate cunoștințele dobândite francizatului.

Investiția inițială într-o astfel de franciză variază între 3.000 și 5.000 de euro, în funcție de oraș, spațiul disponibil și renovarea acestuia, dacă este cazul.

Cu ce vine francizorul

Francizorul furnizează următoarele elemente în cadrul colaborării:

  • consultanță și suport managerial,
  • facilitarea discuțiilor cu proprietarii spațiului, dacă este vorba despre chirie (pentru obținerea unui preț accesibil),
  • ajutor în găsirea unei locații, dacă potențialul partener nu deține un spațiu,
  • furnizarea tuturor cunoștințelor în materie de business.

”Francizatul va fi verificat constant pentru a ne asigura că totul este în regulă în cazul unei vizite a unei instituții din România”, a mai spus Covaci.

În plus, aceasta a adăugat că pentru funcționarea corectă a unui restaurant Donuteria e nevoie de cel puțin doi angajați.

Citiți AICI mai multe detalii despre franciza Donuteria.

Surse foto articol: Companiile

Cofetăria L’Amande

Cofetăria L’Amande

Dacă vrei să deschizi o franciză sub brandul L`Amande, care include un laboratorul propriu și un punct de vânzare, trebuie să pornești la drum cu o investiție inițială de 70.000 de euro. Redevența lunară este de 5% din cifra de afaceri, la care se adaugă comisionul de marketing de 1%. Până la semnarea contractului propriu-zis cu brandul L`Amande, francizatul va trece printr-un proces de selecție, adică va purta o serie de discuții și consultări cu antreprenoarea Daniela Alecse asupra planului său de afaceri. După semnarea contractului, francizatul primește un manual de francizare unde e descris tot ce are nevoie la nivel de autorizație și de spațiu, a povestit fondatoarea L`Amande, într-un interviu acordat wall-street.ro.

Brandul L`Amande funcționează cu două francize deschise în regim de franciză, una la Bacău și una la Timișoara. Timpul de recuperare a investiției poate fi diferit de la un oraș la altul. Daniela Alecse estimează că în Timișoara, recuperarea investiției inițiale s-ar putea realizam în decurs de trei ani, în timp ce într-un oraș cum este Bacăul, unde puterea de cumpărare este mai redusă, francizatul poate ajunge la break-even în decurs de cinci ani.

Citiți AICI mai multe detalii despre franciza L`Amande.

Franciza Leonidas România

Franciza Leonidas România

Leonidas a fost prima ciocolaterie premium deschisă în România, în urmă cu mai bine de două decenii, dar acum orice își poate deschide în franciză un astfel de magazin.

”Multora nu le vine să creadă când le spun că franciza Leonidas e gratis, nu există taxă de intrare. Nu se percepe niciun comision pe vânzări. Noi, ca reprezentanți, avem un mic adaos comercial pe ciocolata pe care o vindem revânzătorilor. Este o taxă mică, e avantajos pentru noi când avem mai mulți reprezentanți”, explică Jolyon Salvadore M'Bei, cel care a adus prima dată afacerea în țara noastră.

În ceea ce privește locația, chiar dacă spațiul minim recomandat este de 30-35 de metri pătrați, se poate accepta chiar și o suprafață mai mică, sub 25 mp, dacă locația este foarte bună, de pildă un spațiu în centru. Nu există reguli stricte.

Magazinul standard presupune o suprafață de măcar 30-35 mp, iar Leonidas Chocolate & Coffee, una de 50-60 mp. Investiția în produse și materiale auxiliare se ridică la circa 10.000 de euro.

Citiți AICI mai multe detalii despre franciza Leonidas România.

Gelateria Moritz Eis

Gelateria Moritz Eis

Moritz Eis este un concept „all-premium sorbet and icecream”, o gelaterie artizanală care produce înghețată din ingrediente 100% naturale. Decizia de a investi într-o gelaterie trebuie calculată cu foarte mare atenție prin prisma faptului că înghețata este un produs sezonier în România, iar asta vine la pachet cu toate provocările specifice unui astfel de produs.

Pentru a-ți deschide o gelaterie Moritz Eis vei avea nevoie de 30.000 – 35.000 de euro, însă pe lângă acestea, importante sunt accesibilitatea, poziționarea gelateriei si traficul de clienți. Toate acestea reprezinta elemente variabile care pot influenta bugetul inital pe care fiecare este dispus sa il investească, spun reprezentanții Moritz Eis și totodată și cei care te ajută să-ți dai seama dacă spațiul e potrivit sau nu pentru a deschide afacerea.

Citiți AICI mai multe detalii despre franciza Moritz Eis.

Fornetti

Fornetti

Fornetti este una dintre cele mai populare francize de patiserii din România, iar persoanele care vor să deschidă o unitate Fornetti trebuie să plătească mai întâi o taxă fixă de 1.500 de euro, apoi să suporte costurile de amenajare ale magazinului. Reprezentanții Fornetii nu cer o experiență anterioară francizatului și chiar susțin că franciza în sine este una simplă și potrivită ”începătorilor” din lumea afacerilor.

Costurile de amenajare diferă în funcție de suprafața magazinului, însă estimativ aceastea ajung la 5.000 de euro pentru o locație de 15 mp, adică un magazin Fornetti relativ mic.

Reprezentanții Fornetti subliniază că nu se percepe nicio altă taxă fixă anuală sau pe cifra de afaceri a unității în cauză.

Citiți AICI mai multe detalii despre franciza Moritz Eis.