Aproximativ 70% dintre turistii care au cumparat vacante la targul Holiday Market, din 17 - 20 martie, au preferat destinatiile externe, iar agentiile de turism au vandut cu 15-20% mai multe pachete decat la editia din 2010, in valoare totala de aproape 600.000 euro, potrivit Mediafax.
"Cererea a fost orientata preponderent spre vacante externe (65 -70%). Turisii romani cauta discounturi mai mari la vacantele in strainatate decat la cele din Romania, iar prognoza anuntata privind o crestere usoara a tarifelor pentru destinatii ca Turcia, Grecia, Bulgaria, in urma absentei de pe piata a Egiptului si Tunisiei, i-a determinat sa profite de discounturile expozantilor, care s-au incadrat intre 5% - 30%", se arata intr-un comunicat al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).

Conform datelor ANAT, aproximativ 65% dintre turisti s-au aratat dispusi sa cheltuiasca intre 350-650 euro pe pachet, iar 20% intre 650 si 1.000 de euro. De asemenea, circuitele cu autocarul sunt preferate de 12% dintre romani.

Targul a avut aproape 20.000 de vizitatori, cu circa 10% mai multi decat anul trecut, se arata intr-un comunicat al ANAT.
La prima editie a targului, care s-a desfasurat in 2010, vanzarile de pachete turistice s-au situat la circa 500.000 de euro.

Holiday Market a reunit 120 de expozanti, pe o suprafata de peste 5.000 de metri patrati, printre care agentii de turism, birouri de turism in Romania ale unor tari, parteneri straini ai agentiilor romanesti din tari precum Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel sau Turcia, asociatiile de promovare a turismului regionale Litoral - Delta Dunarii, Maramures, Bucovina, Brasov, Sighisoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cat si autoritati locale.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri