Tichetul de imbarcare in avion nu ar trebui aruncat in locuri publice sau postat pe Facebook, pentru ca acel cod de bare inseamna ceva.

La fel ca si pasapoartele, permisele de imbarcare dezvaluie mai multe informatii despre noi decat par sa fie, asa ca inainte de a-l arunca ar trebuie rupt codul de bare de mai multe ori, scrie cntraveler.com.

Poate ca nu te deranjeaza daca numele tau, clasa de zbor si ruta sunt facute publice, dar ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte sa postezi in social media tot biletul, intrucat exista si un cod de bare care poate fi descifrat.

In cazul in care cineva are acces la codul de bare imprimat pe biletul de imbarcare, poate sa afle mai multe despre tine, rezervarile facute pentru zborurile viitoare, contul cardului de fidelitate, prin utilizarea unor site-uri care pot descifra coduri de bare.

Odata ce o persoana detine aceste informatii se poate conecta in locul tau si iti poate reseta parola contului, anula zborurile viitoare sau schimba locul in avion.

Citeste si:
Wizz Air lanseaza cursa Cluj-Napoca - Munchen
Wizz Air lanseaza cursa...

imbarcare bilet avion

Sursa foto: Georgejmclittle / shutterstock.com

Bineinteles, sansele ca, cineva sa incerce sa faca o gluma proasta sunt destul de mici, dar mai bine nu faceti public codul de bare pe retele de socializare.

Sursa foto: conejota / shutterstock.com

Citeste si:
Ce trebuie să știi dacă mergi în Grecia cu avionul
Ce trebuie să știi dacă mergi...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri