Untold, festivalul de muzica desfasurat de patru ani la Cluj si unul dintre cele mai mari astfel de evenimente din Europa, a primit din partea Ministerului Turismului distincta de ambasador al turismului romanesc, fiind primul brand romanesc care primeste acest titlu. Cu aceasta ocazie, organizatorii festivalului impreuna cu autoritatile lanseaza campania „Romania All Inclusive”, prin care se ofera facilitati si reduceri la 70 de obiective turistice din tara pentru festivalierii Untold si Neversea.

„Ma bucur ca am avut ocazia sa numesc eu, in calitate de ministru al Turismului, Untold ambasador al turismului romanesc, si totodata, chiar daca sunt convins ca organizatorii isi vor face treaba, imi doresc sa-i responsabilizez si sa le spun ca de acum vor avea o misiune in plus: promovarea turismului si a imaginii Romaniei. Am spus ca am incredere in aceasta echipa pentru ca, in cazul acestor oameni, faptele vorbesc. Sunt 4 ani de cand Untold aduna sute de mii de oameni intr-unul dintre cele mai mari orase din Romania, iar organizarea festivalului Neversea duce traditia mai departe la malul marii”, a declarat Bogdan Gheorghe Trif, ministrul Turismului.

"Romania All Inclusive, campania internationala de promovare a Romaniei

Untold continua sa promoveze Romania si, mai mult decat atat, amplifica campania „Transilvania All Inclusive” lansata in 2016, transformand-o, in anul centenarului, in „Romania All Inclusive”. Din acest an s-a alaturat campaniei si festivalul Neversea, astfel ca, de la munte pana la malul Marii Negre, campania „Romania All Inclusive” isi propune sa transforme tara in cel mai mare resort din lume.

In parteneriat cu Ministerul Turismului, bratarile de festival Untold si Neversea vor oferi in perioada 5 iulie - 30 septembrie reduceri sau alte facilitati la peste 70 de obiective turistice importante din intreaga tara. Pentru a putea promova turistilor cat mai multe atractii ale Romaniei, anul acesta este disponibila platforma online atat pe untold.com/romania-all-inclusive cat si pe neversea.com/romania-all-inclusive, unde pot fi incarcate in mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligatie a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de bratara Untold si Neversea 2018.

Inscrierile pe plaftorma pot fi facute pana la data de 1 august 2018. Toate obiectivele turistice care se vor inscrie in platforma vor fi promovate atat pe site-urile www.untold.com si www.neversea.com, cat si in timpul festivalurilor, in cadrul stand-ului Romania All Inclusive.

„Campania “Romania All Inclusive” este fara indoiala o campanie prin care dorim sa deschidem portile catre turistii straini care vin la festivalurile noastre si sa-i motivam sa mai ramana cateva zile la noi in tara pentru a descoperi frumusetile pe care le avem. Nu in ultimul rand ar trebui sa fie si o campanie care sa ne faca pe noi romanii mandri de tara noastra”, a declarat Edy Chereji, director de marketing si comunicare Untold.

Untold va avea loc anul acesta intre 2 si 5 august la Cluj-Napoca, iar printre artistii care vor urca pe scena se numara Black Eyed Peas, The Chainsmokers, Jason Derulo, Tiesto, Don Diablo, Tujamo si Danny Avila. Neversea se tine intre 5 si 8 iulie la malul marii unde vor concerta Armin Van Buuren, Steve Aoki, Galantin, GTA, Jonas Blue, Kungs, Tujamo si Yellow Claw.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri