Licitatia pentru vanzarea hotelului Triumf va fi reluata, dupa ce unul dintre cei trei ofertanti inscrisi a fost descalificat pentru ca nu a indeplinit conditiile prevazute in dosarul de prezentare.
La licitatia pentru vanzare s-au inscris firmele Roses Rezidential Park SRL, Bea Hotels Eastern Europe SRL si Athenee Phoenix SA.

Potrivit presedintelui comisiei de licitatie, Marinela Docan, primele doua firme inscrise au indeplinit conditiile prevazute in dosarul de prezentare, iar Athenee Phoenix SA a prezentat o scrisoare de garantie bancara care desi a fost eliberata pe 15 ianuarie 2007, la momentul depunerii era datata cu ziua de 17 ianuarie 2007. "Comisia de licitatie a decis ca Athenee Phoenix SA e descalificata. Licitatia nu se poate desfasura, pentru ca nu sunt cel putin trei participanti", a spus Marinela Docan, mentionand ca membrii comisiei de licitatie urmeaza sa ia o hotarare in privinta reluarii licitatiei.

in acelasi timp, acestia vor analiza si o contestatie depusa la sediul RA-APPS pe tema dosarului pentru privatizare a hotelului Triumf. "Ieri (marti - n.r.), la sediul RA-APPS, firma AOL Servicii Expert SRL a depus o plangere prin care contesta anumite prevederi din dosarul de prezentare, a mai explicat Marinela Docan.

Taxa de participare la licitatie, platita de fiecare din cei trei ofertanti, a fost de 10.000 de euro.

Pretul de la care ar fi trebuie sa porneaca licitatia publica cu strigare organizata de Regia Autonoma - Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat pentru vanzarea Hotelului Triumf era de 32,5 milioane de euro, au declarat, marti, reprezentantii RA-APPS.

Situat in zona centrala a Capitalei - soseaua Pavel Kiseleff, Hotelul Triumf a fost construit in anul 1935, dupa proiectul arhitectului Petre Antonescu, in acest moment figurand pe lista monumentelor istorice a Ministerului Culturii si Cultelor. "Acesta a fost primul bloc de locuinte din Romania, construit pentru functionarii Bancii Nationale a Romaniei, de la directori pana la femeile de serviciu", a explicat Liviu Eftimescu. incepand cu anul 1965, unitatea hoteliera intrat in circuitul turistic, sub coordonarea sectiei Relatii Externe a Comitetului Central al Partidului Comunist Roman.

Cu o suprafata de 18.000 de metri patrati si o gradina de 15.000 de metri patrati (inclusiv amprenta hotelului), Hotelul Triumf este structurat pe opt nivele, avand 98 de camere aflate in circuitul turistic. "Din cele opt nivele, unele nu sunt folosite sau servesc altor scopuri. Spre exemplu, la subsol avem partea tehnica, iar mansarda poate fi folosita, dar in acest moment nu are nicio utilitate", a explicat Liviu Eftimescu.

Hotelul, clasificat la doua stele, dispune de un restaurant cu o capacitate totala de 120 de locuri. De asemenea, in curtea hotelului exista pana la doua sute de locuri de parcare si doua terenuri de tenis - unul in aer liber si unul acoperit. Cele doua terenuri de tenis pot fi inchiriate atat de turistii cazati in hotel, cat si de persoane din afara acestuia.

Potrivit sefului hotelului, numarul turistilor este de 15.000 anual, ceea ce reprezinta aproximativ 50% din gradul de ocupare. "Numarul turistilor este satisfacator pentru Bucuresti. Sejurul unui turist este, in medie, de 1,8 zile pentru romani si 2,8 zile pentru straini", a completat Liviu Eftimescu, mentionand ca proportia intre turistii straini si cei romani este de "jumatate-jumatate".

Liviu Eftimescu a povestit ca din 1935 si pana in prezent singura renovare a fost facuta
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri