Majoritatea companiilor au taiat deja bugetele de calatorie, motiv pentru care un numar mare de pasageri se vor orienta mai mult catre segmentul low-cost, in detrimentul celui traditional”, considera Andreas Engel, PR Manager International al Germanwings.
Considerand ca principala caracteristica a pietei aeriene va fi in 2009 reorientarea pasagerilor dinspre operatorii traditionali catre cei cu tarife scazute, Germawings ia in calcul marirea frecventei de zboruri din/catre Romania.

“Frecventa zborurilor Germanwings este 2/3 pe saptamana, insa pentru 2009 asteptam ca aceasta sa creasca. Momentan, nu avem in plan sa introducem noi curse, insa intentionam sa marim frecventa zborurilor pe ruta Bucuresti - Berlin, intrucat pentru multi cetateni din capitala Germaniei, Bucurestiul reprezinta o atractie”, declara oficialul companiei germane.

In prezent, Germanwings efectueaza curse Bucuresti - Berlin, Bucuresti - Koln si Bucuresti - Stuttgart. Deciziile referitoare la cresterea frecventei zborurilor Germanwings vor fi luate in primavara, adauga reprezentantul companiei.

In 2008 Germanwings a transportat circa 50.000 de pasageri pe relatia cu Romania, cu 66% mai mult decat in anul precedent. “In prezent, segmentul business este reprezentat de 42% dintre pasagerii Germanwings. Ceilalti pasageri targetati de noi sunt turistii si de cei care pleaca in strainatate pentru a-si vizita prietenii si familia”, mai afirma oficialul companiei.

Gradul de ocupare al companiei cu tarife scazute a fost de 82,5%, pentru 2009 operatorul estimand o imbunatatire a acestui indicator.

Linia aeriana opereaza zboruri la preturi catre peste 50 de destinatii din Europa, de pe 5 aeroporturi germane: Koln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schönefeld, Hamburg si Dortmund. Germanwings are o flota noua de 25 de avioane noi, tip Airbus A319.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri