Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat la Shanghai brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "explore the Carpathian garden", relateaza Mediafax.

Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.
Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta.

Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive.

Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
DNA deschide un nou dosar pe numele Elenei Udrea