Elena Udrea, ministrul dezvoltarii regionale si turismului, si Blake Chandlee, vicepresedinte al Facebook si director comercial pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, au incheiat un acord pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica prin intermediul retelei de socializare Facebook.

Termenul preconizat pentru finalizarea strategiei este luna decembrie, iar campania de promovare va incepe in primavara anului viitor, se arata intr-un comunicat al ministerului.

Colaborarea dintre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Facebook va consta in:
• elaborarea unei strategii de comunicare integrate de social media,
• stimularea dezvoltarii programelor turistice romanesti,
• organizarea unor sesiuni de training pentru angajatii ministerului si reprezentantii industriei de turism,
• organizarea unei conferinte pentru implementarea strategiei de new media.

Citeste si
Imaginea Romaniei, pe Facebook? VEZI cum ar promova-o specialistii in online si branding.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Se inchide Aeroportul din Bacau. Ce vor face companiile aeriene?
Setari Cookie-uri