Bata, producator si retailer de incaltaminte care operaza si in Romania, a decis sa isi inchida toate magazinele fizice din tara de origine, Elvetia, axandu-se exclusiv pe vanzarile online.

Avand in vedere ca din ce in ce mai multi clienti cumpara incaltaminte si accesorii din magazinele retailerilor multi-brand si site-uri de eCommerce, Bata incearca sa restructureze operatiunile de ani buni si a ajuns la concluzia ca a mentine magazinele fizice in Elvetia nu este o optiune viabila.

Bata a anuntat stirea pe site-ul companiei, explicand in amanunt strategia. Bata inchide 29 de magazine fizice din Elvetia, fiind afectati 175 de angajati.

Compania subliniaza ca operatiunile din Italia, Cehia si Slovacia, dar si business-urile internationale francizate vor continua sa opereze ca pana acum. In Romania, Bata activeaza in sistem de franciza.

Bata a fost fondata in 1894, avand peste 30.000 de angajati, 24 de fabrici de productie si prezenta in 70 de tari. Bata are in Romania 9 magazine fizice.

Citeste si:
Cheltuim pe haine si pantofi mai mult decat pe sanatate si educatie
Romanii cheltuiesc pe...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
La un deceniu de ecomTEAM, studiu exclusiv revelator