Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, încearcă să crească gradul de penetrare al afacerii pe piața din România, observând, în acest sens, din datele disponibile în ultima perioadă, faptul că produsele pentru copii sunt din ce în ce mai solicitate de către clienți.

"Cel mai mare potențial îl vedem în segmentul produselor pentru copii mici, în special pentru că timpul este esențial, iar tinerele mame au nevoie de aceste produse cât mai repede", a declarat în acest sens Gabril Makki, noul CEO Sezamo.

De asemenea, acesta arată faptul că Sezamo se luptă cu percepția conform căreia mamele trebuie să se ducă în magazine și să se lupte ca să obțină mâncare de calitate, lucru pe care echipa încearcă să îl schimbe.

CEO-ul Sezamo a explicat totodată că echipa este foarte mulțumiță de nivelul de creștere al afacerii din ultimele luni, vara fiind foarte bună din acest punct de vedere.

Concret, Gabril Makki a explicat că acest lucru înseamnă aproximativ 1000 de clienți noi săptămânal, în vreme ce 30% dintre produsele vândute sunt bio.

Acesta recunoaște însă că, pe piața din România, Sezamo se luptă încă cu o problemă de percepție.

Cea mai importantă întrebare pe care ne-am pus-o de când am venit în România este de ce nu este Sezamo de 10 ori mai mare, și asta este provocarea noastră, să facem brandul mai cunoscut. Pe piața din Budapesta, de exemplu, deși este o populație mai mică, businessul este mult mai cunoscut.

Gabril Makki, CEO Sezamo

De asemenea, CEO-ul Sezamo a explicat faptul că echipa încearcă să creeze și campanii offline, nu doar online, pentru a diversifica publicul din România.

Astfel, acesta recunoaște că, în mod interesant, nici cei care petrec foarte mult timp pe internet nu știu foarte multe despre Sezamo, mulți dintre aceștia crezând că businessul vinde doar legume.

Cât despre standardul de timp pentru livrările Sezamo, acesta este cel din Praga, de 60 de minute. Ceea ce, dacă stăm să ne gândim, spune Gabril Makki, este mai puțin timp decât ai petrece la cumpărături.

Având în vedere impactul semnificativ în business al produselor pentru copii, a căpătat importanță de altfel și componenta farmaciei pentru mame și copii, iar, pe lângă aceasta, inclusiv un așa-numit Baby Club, unde clienții pot beneficia de numeroase reduceri.

Nu în ultimul rând, reprezentanții Sezamo au dezvăluit și care au fost cele mai vândute produse în ultima perioadă, pe primul loc situându-se ceapa verde legătură, care a fost urmată, pe podium, de pepene verde și de apa minerală Aqua Carpatica kids.

Sursa foto: Sezamo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri