Comentarii pe articolul Cum vede sefa Vodafone scaderea veniturilor cu 20% in anul fiscal 2009/2010


Un client nou e un castig, un client pastrat e o investitie

Gheorghe Giurgiu la 18 Mai 2010, ora 10:06
Normal ca dupa o crestere poate veni si un declin, mai ales cand cei pe care ii platesti nu inteleg acest lucru.
Cand esti pe val, nu te gandesti ce se intampla cand iti pleaca un client si mai ales ce se poate intampla daca refuzi un client nou.
La vodafone cred ca acest lucru s-a intmplat. Cei care trebuia sa aiba grija sa nu le plece clientii vechi nu si-au facut datoria si aparand posibilitatea migrarii catre alt operator nu au inteles ca trebuie sa fie mai flexibili cu cei care isi exprima aceasta optiune.
Cat despre clientii noi ce sa mai vorbim. Daca ei nu sunt interesati de a atrage unul, doi sau 5 clienti noi(si eu acest lucru le-am propus) inseamna ca sunt foarte multumiti de rezultatele lor si ca nu-i intereseaza viitorul si nu au teama de concurenta.

  Inapoi la articolul Cum vede sefa Vodafone scaderea veniturilor cu 20% in anul fiscal 2009/2010

Setari Cookie-uri