evoMAG si-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, ajungand la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri in crestere pentru produsele electro-IT, dar si ca urmare a diversificarii portofoliului de produse.

Vino la ecomTEAM 2019, 27-28 martie, pentru a intra in contact cu cele mai mari business-uri din zone de eCommerce si a participa la sesiuni interactive cu speakeri de renume mondial. Inscrie-te acum si profita de oferta 1+1.

In 2018, produsele cele mai vandute au fost telefoanele mobile, tabletele si laptopurile. Totodata, cresteri substantiale ale vanzarilor au fost inregistrate si pe categoriile de televizoare si sport & fitness.

„Am inregistrat anul trecut o cerere mai mare din partea clientilor pentru anumite categorii vedeta, iar noi am diversificat categoriile de produse si am negociat preturi mai bune. Pentru anul in curs, ne dorim sa dezvoltam categorii noi de produse, precum sport si fitness, tot ce inseamna produse destinate unui stil de viata sanatos si pentru casa si gradina. Evident, urmarim si cresterea celorlalte categorii si vom continua sa aducem cele mai noi produse, din categoriile deja consacrate”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Pentru anul in curs, evoMAG mizeaza pe o cifra de afaceri de 25 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente, prin crearea unora noi, prin imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite clientilor si prin consolidarea relatiei cu acestia.

Totodata, evoMAG estimeaza pentru anul acesta o crestere semnificativa a categoriilor de produse din segmentul HEALTH, destinate sanatatii si mentinerii unui stil de viata sanatos. Iar aici intra produsele din categoria electrocasnicelor mici, spre exemplu, sau cele pentru monitorizarea starii de sanatate. Astfel, achizitia unui robot de bucatarie, a unui mixer sau a unui storcator de fructe etc. se potriveste foarte bine cu achizitia unei bratari de fitness, a unei benzi de alergat sau a unei trotinete electrice.

„Observam o tendinta accentuata spre achizitia de produse dedicate unui stil de viata sanatos si o preocupare din ce in ce mai mare a romanilor in aceasta directie. Daca luna trecuta am observat o preferinta a clientilor nostri catre produse destinate intretinerii sanatatii, in special din categoria sport si fitness, luna aceasta vedem un interes crescut catre electrocasnice mici, catre acele produse care pot inlesni, spre exemplu, prepararea de mancaruri sanatoase, de sucuri naturale, de piureuri de fructe si legume etc.”, mai spune Mihai Patrascu.

Sprijinind aceasta directie, evoMAG desfasoara campania de reduceri „Winter Black Friday”, pana pe 28 februarie. Astfel, peste 8.000 de produse vor beneficia de discounturi de pana la 70%.

Produsele aflate la reducere in oferta de lichidari de stocuri pot fi accesate la acest link: https://www.evomag.ro/frontendCampaign/index/126

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri