Deși în perioada pandemiei de coronavirus Amazon s-a concentrat pe vânzările online, gigantul american atacă acum segmentul supermarketurilor cu mai multe concepte în același timp, unele mult mai similare cu locațiile de retail tradiționale, scrie retail.ro.

În ultimele luni, afectate de pandemia de Covid-19, retailerul american Amazon a înregistrat vânzări online în creștere, după cum era de așteptat. La fel s-a întâmplat și cu serviciul de livrare la domiciliu a produselor alimentare - Amazon Fresh - care a crescut semnificativ în ultimele luni. Totuși, evoluția din eCommerce nu îl împiedică pe gigantul american să-și continue planurile de extindere în retailul fizic, în special în cel alimentar, scrie retaildetail.eu.

Compania deținută de cel mai bogat om din lume, Jeff Bezon, plănuiește să deschidă cel puțin șase supermarketuri în Statele Unite ale Americii în perioada următoare.

Vezi și: Jeff Bezos, fondatorul Amazon, este mai bogat decât Ungaria

Ce concepte pregătește Amazon

Amazon Go, concept dezvoltat în jurul nevoilor pe care le au angajații din marile orașe în pauzele de masă, a fost extins într-un format mai mare: Amazon Go Grocery. Primul magazin Amagazon Go Grocery s-a deschis deja în Washington, iar alte două locații urmează să fie inaugurate în perioada următoare. Interesant este că magazinele vor fi amplasate aproape una de alta și mai mult în proximitate va exista și un supermarket Whole Foods, lanț alimentar cumpărat de Amazon în 2017.

Mai mult, Amazon deschide birouri ale companiei în aproprierea acestor supermarketuri, "pentru a fi cu ochii pe evoluția acestora", mai scrie retaildetail.eu. Planurile Amazon Go se reflectă și în cele 187 de posturi vacante pe care compania le are listate în prezent.

Citește mai multe pe retail.ro.

Sursa foto: Simon Bak/Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri