Retailerul de încălțăminte Adidas a raportat pierderi de aproximativ 400 de milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului în care a avut magazinele fizice închise din cauza pandemiei de coronavirus.

Vânzările Adidas au scăzut cu 35% în Q2 și au ajuns la valoarea de 3,6 miliarde euro ( 4,3 milioane de dolari), în timp ce compania a suferit o pierdere de 333 milioane de euro (394 milioane de dolari), scrie Business Insider.

"Partea bună" a pandemiei pentru Adidas, unul dintre cele mai mari branduri din zona de sportswear, a fost creșterea excepțională a canalului de eCommerce. Vânzările online ale Adidas au crescut cu 93% în cel de-al doilea trimestru și au reprezentat mai mult de o treime din businessul total. Cifrele includ vânzări atât prin site-ul propriu, cât și prin intermediul partenerilor Adidas.

Vânzările totale ale brandului principal al companiei, Adidas, au scăzut cu 33% în cel de-al doilea trimestru. Reebok, subsidiara sa, a raportat rezultate și mai dezastruoase: veniturile au scăzut cu 42%. În China, Adidas și-a menținut vânzările în cel de-al doilea trimestru, dar au crescut cu doupă puncte procentuale în luna mai și iunie.

Brandul german are în continuare aproximativ 70% din totalul magazinelor din lumea întreagă închise din cauza pandemiei de Covid-19, iar traficul este destul de redus în cazul locațiilor ce au fost redeschise de curând.

Adidas estimează că va redeveni profitabil în cel de-al treilea trimestru, presupunând că nu vor mai fi impuse condiții de carantină și blocaje, deși vânzările ar fi în continuare slabe, au spus reprezentanții brandului. Aceștia nu au oferit o perspectivă pentru întregul an din cauza incertitudinii generate de pandemie și a ritmului încet de recuperare din cadrul locațiilor fizice.

"Cu tot ce știm în prezent, recuperarea noastră va continuară în Q3. Sunt deschiși pentru afaceri, fie că vorbim de magazine fizice sau online, cererea consumatorilor pentru produsele noastre este în continuare mare", a spus Kasper Rorsted, potrivit unui comunicat.

Sursa foto: Jeramey Lende/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri