Mango se numără printre puținii retaileri care se pot lăuda cu pierderi atât de mici și cu o evoluție mulțumitoare în pandemie. În ultimele luni, am văzut cum tot mai multe branduri de fashion au anunțat disponibilizări masive și închideri de magazine, după ce au suferit pierderi considerabile din cauza pandemiei de Covid-10 și a măsurilor luate pentru a stopa răspândirea acesteia, scrie retaildetail.eu.

Retailerul de fashion Mango pare imun la criza coronavirus: în unele piețe-cheie din Europa, vânzările Mango își revin rapid, spun reprezentanții lanțului spaniol. Cu o creștere masivă în online, de +50% față de aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri a retailerului pentru 2020 pare să rămână similară cu cea înregistrată în 2019, spun reprezentanții Mango.

Cele mai bune rezultate au fost înregistrate de Mango în Belgia, unde vânzările au scăzut doar cu 4%, în ciuda condițiilor de carantină. În alte patru piețe importante - Germania, Rusia, Elveția și Olanda - vânzările au scăzut cu 10% - 14%.

Retailerul nu a raportat însă evoluția pe piața locală, Spania, care a fost puternic afectată timp de șase luni de pandemia de Covid-19, însă faptul că aceste piețe au reușit să rămână cu asemenea vânzări în contextul dificil generat de pandemie arată că retailerul se poate aștepta să atingă nivelul din 2019 până la finalul anului.

Mango, creștere puternică în online

Cartea câștigătoare pentru Mango în această perioadă pare să fi fost zona de eCommerce, una pe care brandul spaniol nu a neglijat-o în ultimii 20 de ani. Vânzările online ale Mango au crescut cu 50% în perioada martie - iunie. "Aceste piețe au performat mai bine decât ne așteptam de la debutul pandemiei de Covid-19 și demonstrează alegerea bună pe care am făcut-o în ultimii ani de a ne accelera eforturi în zona de eCommerce și omnichannel", a declarat Toni Ruiz, CEO Mango.

Citește mai multe pe retail.ro.

Sursa foto: On the road again/Shutterstock