Românii au continuat să opteze pentru alimente BIO chiar și în anul pandemiei de coronavirus. Pe o parte, acest lucru se explică prin faptul că populația s-a orientat către un stil de viață și o alimentație cât mai sănătoase. Pe de altă parte, creșterea de 18% a pieței BIO față de 2019, mai puțin accentuată decât în trecut, poate fi explicată și prin prudența și economiile făcute consumatorilor, mulți afectați pe plan financiar de impactul pandemiei de Covid-19, dar și ca urmare a aplicării în mai puține cazuri a mecanismelor promoționale sau promovării în general a acestor produse și chiar a lansărilor încetinite în acest segment BIO.

Astfel, în perioada ianuarie - iunie 2020 vânzările de alimente BIO au crescut cu 18%, în timp ce vânzările de produse NON-BIO s-au majorat cu 16%. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la categoria mâncare la borcan pentru bebeluși BIO, ce a crescut cu 72,4% în prima parte a anului, urmată de kefir (+13,1%) și ouă (+7,5%), arată datele RetailZoom din cadrul Jurnal de vânzări pe timp de pandemie.

Citește mai multe despre piața produselor BIO pe retail.ro.

Sursa foto: Antonova Ganna/Shutterstock