
Mihai Bălănescu, director național de vânzări Jidvei, invitat în cadrul evenimentului retailArena 2022, a declarat că românii încă preferă vinurile demidulci, dar și pe cele din categoriile rose și spumante. Totodată, acesta a afirmat că România nu este încă o piață matură în ceea ce privește consumul de vinuri.
”România nu este încă o piață matură în ceea ce privește consumul de vinuri. Românii preferă vinurile demidulci sau cele din categoriile rose și spumante”, a precizat Bălănescu, în cadrul evenimentului.
În plus, reprezentantul Jidvei a menționat că vinurile se bucură din nou de notorietatea evenimentelor realizate fizic, după doi ani de pandemie.
”2020 a fost mai mult despre consumul acasă, însă în 2022 s-au conturat evenimentele fizice și conferințele clasice. În plus, a crescut și interesul în hipermarketuri. În mod cert, educarea consumatorului nu poate fi făcută online”, a mai spus Bălănescu.
Nu în ultimul rând, acesta a adăugat că românii au început să caute vinurile ”mai scumpe și mai bune” și nu se mai uită doar la preț.
Jidvei administrează circa 2.500 de hectare de viţă de vie şi anual îmbuteliază aproximativ 18 milioane de litri de vin, conform ultimelor date.
Grupul Jidvei, unul dintre cei mai mari jucători din producţia şi vânzarea de vin din România, operează businessul prin mai multe companii, cea mai mare fiind Jidvei SRL Filiala Alba, cu afaceri de 181,4 mil. lei anul trecut, plus 25% faţă de 2020.
Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.
Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2022In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mihai Bălănescu, director național de vânzări Jidvei: Românii încă preferă vinurile demidulci.