Jeep 52,7 puncte

Jeep 52,7 puncteStudiul a fost realizat pe 3.000 - 4.000 de persoane, scorul maxim fiind de 100 de puncte.

Toyota si Lexus, in ciuda problemelor inregistrate in ultimul an, raman intre primele masini in ceea ce priveste calitatea.

Cu o imagine clara, Jeep nu are probleme de marketing pe care alte branduri precum Chrysler le au.

Grand Cherokee a sustinut marca, care a obtinut un scor de 52,7 puncte din 100.

Kia 49,3 puncte

Kia 49,3 puncteKia a demonstrat cat de repede un constructor auto isi poate schimba reputatia.

Ratingul Kia este in crestere, iar noile modele 2011 Sorento, Soul, Sportage si Optima, ii vor aduce o mai buna vizibilitate.

Marca a inregistrat un scor de 49,3 puncte din 100.

Chrysler 47,1 puncte

Chrysler 47,1 puncteChrysler duce lipsa de produse noi, inregistrand un scor de 47,1 puncte din 100.

Brandul Chrysler mai are doar trei autoturisme in gama, inclusiv Chrysler 300, model 2011.

Suzuki 46,8 puncte

Suzuki 46,8 puncteSuzuki, unul dintre producatorii auto japonezi care nu a inregistrat vanzari spectaculoase in ultimul deceniu, mai are multe de facut pentru a urca scorul de 46,8 puncte la 100.

Suzuki are sanse de crestere cu sedanul Kizashi, care a fost bine primit pe majoritatea pietelor.

Dodge 45,5 puncte

Dodge 45,5 puncteDodge a primit un scor de 45,5 puncte pentru calitate din 100, potrivit companiei de cercetare ALG.

Imbunatatirile semnificative aduse modelelor 2011, Grand Caravan, Journey si Avenger, ar putea avea efecte asupra imaginii in viitor, sunt de parere specialistii.

Smart 39,8 puncte

Smart 39,8 puncteSmart a inregistrat un scor de 39,8 puncte din 100, fiind cel mai mare obtinut pana in prezent.

Dealerii sai din SUA au fost preluati de Mercedes-Benz, iar planurile de a vinde un vehicul cu 4 usi bazat pe Nissan au fost anulate.

Vanzarile Smart Fortwo se misca incet probabil din cauza autonomiei reduse si a spatiului insuficient.

Fiat 37,5 puncte

Fiat 37,5 puncteBrandul Fiat va trebui sa stearga amintiri indepartate ale teribililor vehicule din anii 1970, pentru a convinge cumparatorii americani ca modelul Fiat 500 merita 15.500 de dolari.

Fiat a obtinut cel mai mic scor in studiul referitor la perceptia calitatii, 37,5 puncte din 100.