5. ITA SOFTWARE (700 milioane de dolari)
Achizitia dezvoltatorului software pentru calatorii ITA Software, finalizata in aprilie 2011, s-a ridicat la 700 de milioane de dolari.4. AdMob (750 milioane de dolari)
Preluarea AdMob, finalizata in mai 2010, a adus Google o dezvoltare in sectorul publicitatii telefoniei mobile.3. YOUTUBE (1,65 miliarde de dolari)
In anul 2005, Google a lansat propriul sau motor de cautare video. Un an mai tarziu, in noiembrie 2006, compania achizitioneaza Youtube pentru 1,65 miliarde de dolari.2. DOUBLECLICK (3,1 miliarde de dolari)
In cautarea de a beneficia de mai mult ajutor in zona publicitatii online, Google a cumparat DoubleClick cu scopul de a-si spori anunturile grafice pentru utilizatorii motorului de cautare.Achizitia, in valoare de 3,1 miliarde de dolari si incheiata in martie 2008, a fost pe punctul de a fi depasita in 2010, cand grupul american a incercat, insa fara succes, sa cumpere Groupon pentru sase miliarde de dolari.