La finalul lunii februarie, cota de piata a Dacia in Germania se situa la 1,5%. Vanzarile Dacia au scazut cu 16,2%, la 2.878 de unitati la nivelul lunii februarie comparativ cu aceeasi luna din 2014, marca romaneasca detinand o cota de piata de 1,3%, arata Mediafax.

Piata auto germana a inregistrat un avans de 4,6% in primele doua luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 434.591 de unitati. Cele mai mari cresteri ale inmatricularilor in lunile ianuarie-februarie au fost inregistrate de Lexus, cu 81,5%, la 245 de unitati, Jeep, cu un avans de 74,4%, la 2.037 de unitati, si Mitsubishi, cu o urcare de 65,1%, la 4.601 unitati.

La polul opus s-au aflat Chevrolet, cu o scadere de 97,9% a vanzarilor, la 69 de unitati, Lancia, cu un declin de 39,4%, la 106 unitati, si Jaguar, cu o coborare de 29,2%, la 459 unitati. Inmatricularile de masini noi ale marcii Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au scazut in ianuarie-februarie cu 3,8%, la 12.870 de autoturisme comparativ cu aceeasi perioada din 2014. Renault detine o cota de piata de 3% in Germania.

Citeste si:

Livrarile liderului pietei auto germane, Volkswagen, au crescut cu 13,4% in primele doua luni ale anului, la 101.835 de autoturisme, cel mai mare producator auto european avand o cota de piata de 23,5%. Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta. Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unitati.

In Franta, inmatricularile de autoturisme Dacia noi au scazut cu 15,8% in primele doua luni ale anului comparativ cu acelasi interval din 2014, la 15.199 de unitati, marca romaneasca avand o cota de 5,42%, in coborare fata de anul trecut.