Carlos Tavares, CEO-ul grupului PSA, a anuntat ca intentia companiei este de a pastra brandul german Opel, in cazul in care francezii vor achizitiona marca de la General Motors.

Tavares, de asemenea, este deschis pentru mentinerea structurii actualului management al marcii Opel in cazul in care afacerea merge mai departe, scrie Automotive News Europe.

Unii oficiali spun ca Opel s-ar confrunta cu reduceri mai mari in proprietatea GM decat in cadrul grupului PSA.

GM si PSA spera sa finalizeze un acord inainte de Salonul Auto de la Geneva, care este peste doua saptamani. Sindicatele din Germania au criticat planul confirmat de GM si PSA.

Peste 15.000 de locuri de munca din Ruesselsheim sunt in pericol, in timp ce exista temeri pentru viitorul a doua uzine de vehicule GM din Marea Britanie, unde modelele Opel sunt vandute ca Vauxhall.

Cele doua grupuri auto au refuzat sa divulge cate joburi vor taia, daca vor inchide din fabricile Opel sau ce capacitate de productie va mai avea brandul german. Discutiile privind tranzactia de vanzare-preluare a marcii Opel au inceput in urma cu un an.

Opel se afla intr-o situatie financiara dificila, avand pierderi de peste 800 milioane de dolari in 2015 si 260 milioane de dolari anul trecut. GM sustinea ca Opel va redeveni profitabil in 2018.

In ianuarie, atat Opel cat si grupul PSA au avut vanzari mai slabe decat alti producatori de masini. Inmatricularile Peugeot, Citroen si DS au crescut in ianuarie cu 6,5%, iar cele ale modelelor Opel cu 5,3%.

O combinatie intre cei doi constructori auto ar face ca acestia sa detina 16% din piata europeana de autoturisme noi, fiind inaintea rivalului Renault, dar dupa grupul VW, care este lider si are 24% din piata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri