"Ma astept sa vindem in Romania 85 de masini din gama premium, fata de 71 de masini cate au fost comercializate anul trecut, si sa detinem o cota de piata de 12-15%. Cresterea se bazeaza in special pe intrarea pe piata romaneasca a noului model hibrid de Porsche Cayenne, ce va avea loc in luna mai", a spus Pascu, citat de NewsIn.

El a adaugat ca se asteapta ca vanzarile acestui model sa reprezinte doua treimi din vanzarile marcii Porsche in 2010, dar a precizat ca nu anticipeaza o revigorare a vanzarilor auto din gama premium pana in luna septembrie, cand s-ar putea atinge nivelul vanzarilor din 2009.

"In piata auto premium,
reprezentata de Porsche, Aston Martin, Audi S8, Audi RS, Maserati si modelele de top de la Mercedes, BMW, Jaguar, nu ma astept sa se vada lumina decat in septembrie-octombrie, cand ne asteptam la o crestere a nivelului vanzarilor peste maximul inregistrat anul trecut", a mai spus Pascu.

El a precizat ca profilul clientului din Romania este similar celui din pietele din Spania si Italia si mai nou Grecia si a explicat ca profilul clientului Porsche s-a modificat fata de anii 2008-2009.

"Clientul unic a disparut, acel client care nu se potrivea in general profilului exclusivist, intrucat banii facuti usor au disparut din piata. Clientul care cumpara in momentul de fata este mult mai atent la detaliile tehnice si se gandeste mai mult la avantajele pe care le ofera masina", a mai spus reprezentantul Porsche.

El a adaugat ca 40% dintre masinile vandute de Porsche
in primele doua luni au fost platite cash.