Renault-Nissan intentioneaza sa ajunga la o cota de 20% pe piata mondiala a autovehiculelor electrice in urmatorii zece ani, potrivit lui Carlos Ghosn, directorul executiv al aliantei, scrie Mediafax.
Totodata, Ghosn (foto) anticipeaza ca ponderea automobilelor electrice pe piata auto mondiala va urca la 10% pana in 2020.

El a mentionat ca Nissan este pregatit sa reduca productia cu pana la 20% dupa luna septembrie, cand expira programul prin care guvernul nipon acorda subventii pentru cumpararea de masini mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.

Si Toyota va reduce, probabil, cu 20% productia din Japonia in octombrie, anticipand o reducere a cererii, noteaza Kyodo.

Nissan va lansa pe piata prima masinia electrica, Leaf, in acest an in SUA si Japonia si in 2011 in Europa. Ghosn apreciaza ca Leaf va putea concura la pret cu masinile cu motorizare pe benzina din aceeasi categorie de marime.

Nissan a anuntat in luna mai ca modelul sau electric va costa mai putin de 30.000 de euro in Europa, pretul incluzand eventualele subventii acordate de stat pentru achizitia masinii.

Presa franceza titreaza ca modelul electric Zoe, care va fi lansat de Renault in 2012, va costa in Franta sub 15.000 de euro, dupa deducerea unei prime guvernamentale acordata pentru cumparare de 5.000 de euro. Pretul este comparabil cu acela al unui Clio diesel, noteaza publicatia online Caradisiac.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri