"Problemele din sistemul universitar care vin pe masa noastra s-au transformat in investitii personale. Este nevoie sa investesti masiv intr-un nou absolvent pentru a livra la nivelul asteptat", a subliniat reprezentantul Schneider Electric.

Astfel, compania investeste in dezvoltarea si identificarea potentialului in angajati. Chiar daca sunt sau nu constienti de el, talentul este scos la iveala prin formula celor trei E: educatie, experienta si expunere. "Partea de educatie conteaza 10% si inseamna mai nou foarte multa educatie digitala, partea de experienta este importanta in proportie de 70%, ceea ce inseamna sa punem persoanele respective in situatiile in care pot acumula experienta, iar partea de expunere conteaza in proportie de 20%", explica directorul de recrutare de la Schneider Electric.

Schneider Electric cauta in prezent 10 persoane care sa vorbeasca fluent franceza, germana, italiana, spaniola, portugheza, olandeza, greaca, maghiara, ceha, poloneza, croata, macedoneana, sarba sau slovena, pentru centrul de suport clienti din Bucuresti, in care se vorbeste 22 de limbi. Cu noile recrutari, compania ajunge la 278 de angajati in Romania si Republica Moldova.

Candidatii de azi: putin timizi si pregatiti sa negocieze salariul

Candidatii de azi: putin timizi si pregatiti sa negocieze salariul

Totodata, Schneider Electric cauta 4 studenti in ultimul an sau masteranzi la Universitatea Politehnica pentru patru programe de internship platit. Viitorii interni trebuie sa cunoasca foarte bine limba engleza si sa se fi implicat in activitati extracurriculare. Fiecare intern va petrece intre 3 si 6 luni in companie si are sanse de aproape 100% sa fie angajat full-time in companie dupa incheirea programului de internship.