"Oferta" este valabila pentru programele cu predare in limba romana. Pe langa taxa anuala de 700 euro, care poate fi achitata in transe in lei la cursul BNR, candidatii trebuie sa plateasca o taxa de inscriere de 100 lei, potrivit informatiilor de pe site-ul universitatii.

Inainte de anuntarea acestei "oferte", Universitatea Romano-Americana a lansat o campanie de promovare pentru atragerea viitorilor studenti. Campania este bazata pe sloganul "Invata sa fii cineva. Pe viata", prin care promoveaza ideea de cariera, nu doar de job, pe care sa o aiba in vedere viitorii studenti.

Ce vor tinerii din ziua de astazi

Peste jumatate (51,2%) din tineri si parinti cu copii intre 16 si 23 de ani aleg universitatea in functie de sansele mari de angajare dupa absolvire, arata un studiu D&D Research comandat de Universitatea Romano-Americana.Conform cercetarii, pentru tinerii si parintii din Romania, dintre elementele de succes profesional specifice unei universitati, cel mai important este ca „studentii sai sa aiba sanse mari sa se angajeze imediat dupa absolvire” alaturi de „sa aiba parteneriate cu firme care ofera studentilor internshipuri”.

Citeste si:

"Brandul incepe sa fie din ce in ce mai prezent in ecuatia deciziei de alegere a universitatii. Tinerii iau in calcul brandul institutiei (45% dintre participanti considera ca e important sa fie o universitate puternic recomandata si 42% isi doresc o universitate cu prestigiu), dar si brandul personal al cadrelor didactice (65% isi doresc profesori renumiti pe domeniile lor de cunoastere). In ceea ce priveste eficienta unei Universitati, cel mai important criteriu este capacitatea sa directa de a permite absolventului sau sa se angajeze cat mai rapid”, a concluzionat Dan Petre partener D&D Research.

Studiul a fost realizat in luna mai 2015 si este reprezentativ la nivel national pentru orase cu peste 50.000 de locuitori. Ancheta sociologica a fost efectuata telefonic pe 673 de persoane, tineri 16-23 ani (50%) si parinti cu copii intre 16-23 ani (50%).