Madalina Rapanu, managerul companiei de servicii in domeniul evenimentelor pentru copii BluParty, a conceput in urma cu trei ani un nou tip de team buiding, de succes in afara, in care angajatii vin la evenimente organizate de companie insotiti de cei dragi.

"Avem foarte multi clienti care ne solicita pentru petrecerile corporate la care angajatii isi aduc familia, mai ales la sfarsitul anului si de Craciun. Este cu totul altceva fata de o petrecere de companie tipica: angajatii se simt mult mai relaxati si dispusi sa socializeze. Am incercat sa cream un serviciu care sa-i aduca pe toti laolalta si in timpul anului, nu doar de Craciun sau de Paste”, a explicat Madalina Rapanu, manager BluParty.

Astfel, in cadrul unui eveniment Family Day, angajatii au posibilitatea de a se deconecta timp de o zi de la activitatile cotidiene, in aer liber, "fiind totodata mai putin stresati si mai putin anxiosi fata de timpul petrecut departe de cei mici. Se elimina si problema lasatului copiilor in compania rudelor sau chiar singuri acasa".

Family Day este dezvoltat pentru companiile in care varsta medie a angajatiilor este in zona de 35-40 de ani si care au copii de peste 3 ani. Cele mai multe companii care se pliaza pe cerinte sunt din industriile de banking, telecom sau constructii.

Cat costa o iesire

Angajatorii care doresc sa isi motiveze angajatii acordandu-le acest tip de beneficiu aloca intre 50 si 120 de euro sau chiar mai mult per angajat.

"Costurile pentru un asemenea eveniment pot varia in functie de numarul de invitati, locatie, meniu, durata sau programul ales. Tariful se calculeaza per angajat (in functie de numarul membrilor familiei) si se poate situa oriunde intre 50 si 120 de euro sau chiar mai mult", a explicat Rapanu.

Citeste si:

In general, iesirile sunt organizate in aer liber, unde copiii se pot juca, in spatii special amenajate, iar parintii pot interactiona cu colegii lor.

Scopul evenimentului este ca toti participantii sa se bucure de timpul frumos de afara si de momentele petrecute alaturi de colegi si de familie. Astfel, fiecare categorie de varsta are o zona special dedicata, unde se poate bucura de activitati de recreere, in aer liber.

Madalina Rapanu a aratat ca modelul Family Day este unul foarte popular in afara, motiv pentru care si in Romania multinationalele au fost primele care au apelat la acest serviciu.

Creste interactiunea dintre colegi

Organizatorii team building-ului arata ca serviciile de care se bucura angajatii au un impact semnificativ in modul de interactiune cu colegii.

Astfel, potrivit Madalinei Rapanu, companiile care deja au incercat un astfel de serviciu raporteaza rezultate cel putin asemanatoare cu team building-urile clasice, insa gradul de satisfactie al angajatului fiind mult mai mare.

“Family Day este un altfel de team building. Aici toti angajatii se bucura de timpul frumos de afara si socializeaza. Nu exista jocuri de echipa, insa rezultatele sunt cel putin la fel de bune cu cele obtinute printr-un team building clasic. Nimeni nu se simte obligat sa participe la activitati pentru ca toata lumea o face, ci mai degraba devin mai deschisi fata de colegi si incearca sa se cunoasca intr-un mediu destins,” a precizat Madalina Rapanu, manager BluParty.

BluParty este o companie de servicii cu peste 10 ani experienta in domeniul evenimentelor pentru copii, furnizand servicii de divertisment, decoruri, inchiriere de echipamente si vanzare de produse specifice acestui tip de evenimente.

Compania ofera de la servicii de animatie pentru copii (animatori, mascote), programe de divertisment (karaoke, sumo mania, science party, teatru de improvizatie), ateliere creative, inchiriere de echipamente (jocuri gonflabile, masini de vata de zahar si popcorn), atat pentru clienti individuali, cat si corporate. In 2015, BluParty a avut o cifra de afaceri de 180.000 de lei si un profit net de 34.000 de lei.

Iti recomandam sa citesti si articolul O idee de la mai multi parinti s-a transformat in afacere: acum este cea mai mare agentie de organizat petreceri pentru copii

Cum s-a transformat in afacere o idee de la mai multi parinti

Cum s-a transformat in afacere o idee de la mai multi parinti