Intr-adevar, companiile trebui sa aiba anumite reguli, dar acestea nu trebuie sa fie niste incercari nepotrivite de a crea ordine. Este foarte dificil ca anumite standarde sa fie mentinute. De exemplu, se poate intampla ca anumite persoane sa faca lucruri gresite in cadrul unei companii si compania respectiva sa fie tentata sa raspunda acestor situatii cu reguli noi care ar trebui sa fie aplicate de catre toti angajatii. Acesta este punctul in care companiile incep sa gresasca fata de angajati.

In momentul in care companiile creeaza reguli ridicole si demoralizatoare pentru a atenua comportamentul gresit al unor angajati, atunci este clar o problema de management. Nu are niciun sens sa iti indepartezi intreaga forta de munca doar pentru ca nu stii cum sa gestionezi performanta unor angajati.

In randurile de mai jos vom explora unele dintre cele mai nepotrivite reguli pe care companiile le pot crea in momentul in care cad in aceasta capcana.

Citeste in continuare pe cariereonline.ro.