Francezii de la Carrefour au intrat pe piata romaneasca in 2001, prin deschiderea primului hipermarket in cartierul Militari din Bucuresti. Au urmat Carrefour Orhidea, cel din cartierul Colentina, magazinul din Brasov si cel din Ploiesti, inaugurat anul trecut. In acest an, pe langa deschiderea hipermarket-ului din Constanta mai este planificata si deschiderea celui din cadrul proiectului imobiliar Baneasa, in nordul Bucurestiului.
La nivel mondial Carrefour a inregistrat in 2005 un profit net de 1,44 miliarde euro, in scadere cu 16 procente comparativ cu 1,79 miliarde euro 2004, dupa ce a fost nevoit sa preia cheltuieli de 372 milioane euro. De asemenea, profitul operational a scazut si el cu 1,3 procente pana la 3,15 miliarde euro. Carrefour a anuntat ca va investi intre patru si cinci procente din cifra sa de afaceri, adica aproximativ 10 miliarde euro, pentru cheltuieli de capital in perioada 2006-2008. Grupul francez intentioneaza sa deschida 100 de noi hypermarket-uri numai in 2006, adica un numar dublu comparativ cu numarul de magazine deschise, in medie, in perioada 2000-2004.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: