Totodata, polonezii vor sa vanda peste 30.000 de unitati in primul an de prezenta pe piata locala.

“Dupa ce in trecut am activat in domeniul spumelor, ne propunem acum sa aducem pe piata din Romania un nou produs destinat constructorilor si utilizatorilor finali. Ne propunem ca in primul an de prezenta al produsului pe piata sa vindem circa 30.000 de unitati”, a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.

Mortarul este recomandat pentru peretii portanti si despartitori, aplicarea efectuandu-se usor, cu un minim de pregatire prealabila. Constructia cu mortarul in strat subtire asigura si izolare termica. De asemenea, acesta este usor de transportat, un autoturism fiind suficient pentru transportul a mai multe cutii cu recipiente.

In mod clasic, pentru realizarea unei anumite suprafete de pereti sunt necesari sute de saci de material, care trebuie manipulati si stocati cu autovehicule speciale, iar ulterior pentru prelucrarea mortarului se impun utilaje dedicate si cantitati semnificative de apa si energie electrica.

Citeste si:

Noul mortar ofera beneficii semnificative constructorilor si utilizatorilor finali: costuri cu pana la 50% mai mici comparativ cu mortarul traditional, uscarea in doar 2 ore si aplicarea la temperaturi de pana la -10 grade C.

Mortarul in strat subtire TYTAN Professional este deja disponibil pe piata din Romania si poate fi achizitionat de la distribuitori, dealeri, din magazinele de materiale de constructii si din retelele D-I-Y. Pretul recomandat pentru un tub de material este de 31 de lei.

Principalii competitori ai Selena pe piata mortarelor din Romania sunt AdePlast, Soceram sau Henkel (Ceresit).