La noua luni ale acestui an, compania Albalact isi mentine afacerile in liniile bugetate, dupa ce si-a extins portofoliul de branzeturi si a intrat intr-o noua categorie de piata, cu un brand nou, se arata intr-un comunicat al companiei.

In perioada ianuarie-septembrie 2011, Albalact a raportat afaceri de 246 milioane de lei si un profit de 3,5 milioane de lei.

"Piata se contracta in continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand. Scaderea puterii de cumparare, scumpirea dramatica a materiei prime, seceta, fluctuatiile de curs valutar sunt probleme serioase in acest moment, care pun o presiune uriasa pe preturi si pe profitabilitate. Oamenii cumpara mai ieftin, iar vanzarile cresc in volum, dar scad in valoare. Faptul ca ne mentinem afacerile este un rezultat bun in conditiile economice actuale, tinand cont de faptul ca anul acesta am avut extinderi importante de portofoliu si am lansat un brand nou. Nu suntem pesimisti, insa este evident ca perioada care va urma va fi mai dificila. Obiectivul nostru este sa ne mentinem profitabil in categoriile in care suntem lideri si sa crestem in celelalte categorii", a declarat Raul Ciurtin, presedintele si directorul general Albalact.

Citeste si:

Compania este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania. Albalact are mai mult de 600 de angajati si peste 5.000 de actionari, fiind listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

In actionariatul Albalact se regasesc Petru Ciurtin, tatal directorului general (31,74% din titluri) si fondul de investitii RC2 Limited, inregistrat in Cipru (25,45%). Raul Ciurtin a transferat in august pachetul de 11% din actiuni pe care-l detinea in companie catre firma Crisware Holdings Limited, inregistrata in Cipru.

Titlurile Albalact au fost tranzactionate miercuri la un pret de 0,133 lei, in scadere cu 1,48% fata de referinta, cotatie la care capitalizarea companiei este de 86,8 milioane lei.