Reteaua de hypermarketuri Carrefour din Romania, a inregistrat in primul trimestru al anului o cifra de afaceri de 111,5 milioane euro, in crestere cu 27% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit unui comunicat care contine raportul trimestrial al grupului Hyparlo.
Mai mult, din analiza acestui raport aflam un lucru interesant: incasarile din Romania au reprezentat aproape jumatate din cele obtinute de unitatile detinute de Hyparlo in Franta, unde vaznarile au depasit 242 milioane de euro.

Aceasta se traduce printr-o crestere de doar 1,6 procente a vanzarilor din Franta fata de aceeasi perioada din 2005.

Potrivit aceluiasi raport, compania franceza a raportat in primul trimestru o majorare de 7,2% a cifrei de afaceri, fara a lua in considerare influenta variatiilor de curs valutar.

Hyparlo detine 12 hipermarketuri in Franta si sase in Romania, inregistrand in Q1 o cifra de afaceri totala de 354 milioane de euro.

Vanzarile in perioada Pastelui au depasit nivelul inregistrat in 2005, in aceeasi perioada, cu 20 la suta, potrivit datelor furnizate de directorul de Marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.

"In acelasi timp, fata de o perioada obisnuita, vanzarile au fost cu 30 la suta mai mari", a explicat reprezentantul companiei.

In prima parte a lunii aprilie, un nou magazin Carrefour a fost inaugurat in Bucuresti, in Centrul comercial Feeria, din cartierul Baneasa. in anul 2006, se va deschide un nou hypermarket Carrefour, la Constanta, iar in 2007 vor fi inaugurate alte patru magazine, din care doua la Iasi, unul in Sudul Bucurestiului si altul intr-un oras cu peste 300.000 locuitori.

In 2005, Carrefour Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 70 la suta, in euro, comparativ cu 2004.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri