Media de vizitatori lunari pentru acest an atinge 18.000 vizitatori, iar in sezonul cald aceasta va ajunge la 30.000-35.000 de vizitatori lunari, potrivit estimarilor companiei.
“In Romania se mananca la ora actuala aproximativ 100.000 de shaorme pe zi, ceea ce inseamna un consum anual in valoare de 115 milioane de euro. Cu toate acestea, ne-am dat seama ca shaorma si kebab-ul pe care le gaseam in fast-food-urile din Bucuresti erau complet diferite fata de cele pe care le savurasem noi in Turcia. Modelul nostru de business isi propune sa se indeparteze de expresia «cu de toate», pe care o cunoastem cu totii si la care speram ca oamenii sa renunte pe parcurs”, spune Radu Tanase, director general Calif.
De asemenea, centrul de productie al retelei – locul unde se prepara shish-urile din carne de pui si de vita, salatele si legumele, sosurile – va atrage o investitie de 200.000 de euro pana la finalul anului viitor.
In urmatorii trei ani reteaua isi propune sa se extinda atat in Bucuresti, cat si in zona de est a tarii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: