Alina Stan27 Iunie 2013 in Companii

Dupa Centrul Vechi, Calif investeste peste 300.000 de euro intr-un nou kebab boutique


Investitie de 300.000 de euro intr-un kebab boutique
Calif, kebab boutique-ul cu specific oriental, a investit peste 300.000 de euro intr-o noua locatie situata in zona Piata Iancului.

Califatul Iancului este cel de-al doilea restaurant dupa cel din Centrul Istoric. Restaurantul are o suprafata de 120 mp, la care se adauga 20 mp de terasa. Capacitatea restaurantului este de 25 de locuri in interior si 28 de locuri pe terasa.

Media de vizitatori lunari pentru acest an atinge 18.000 vizitatori, iar in sezonul cald aceasta va ajunge la 30.000-35.000 de vizitatori lunari, potrivit estimarilor companiei.

“In Romania se mananca la ora actuala aproximativ 100.000 de shaorme pe zi, ceea ce inseamna un consum anual in valoare de 115 milioane de euro. Cu toate acestea, ne-am dat seama ca shaorma si kebab-ul pe care le gaseam in fast-food-urile din Bucuresti erau complet diferite fata de cele pe care le savurasem noi in Turcia. Modelul nostru de business isi propune sa se indeparteze de expresia «cu de toate», pe care o cunoastem cu totii si la care speram ca oamenii sa renunte pe parcurs”, spune Radu Tanase, director general Calif.

Citeste si:

De asemenea, centrul de productie al retelei – locul unde se prepara shish-urile din carne de pui si de vita, salatele si legumele, sosurile – va atrage o investitie de 200.000 de euro pana la finalul anului viitor.

In urmatorii trei ani reteaua isi propune sa se extinda atat in Bucuresti, cat si in zona de est a tarii.

Recomandare Vesti bune: contrabanda cu tigarete a scazut sub 13%




Citeste si

mai multe articole din Companii
}