Lucrarile au inceput pe 17 august la magazinul din Chiajna (Militari) care se afla in desfasurare, in timp ce transformarea unitatilor comerciale din Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea va incepe la data de 31 august. Se estimeaza ca intregul proces va dura aproximativ trei luni pentru fiecare magazin si va fi bazat pe o noua strategie la nivel operational, dar si de marketing si comunicare.

„Din iunie anul trecut lucram pentru a aduce formatul Brico Depot in Romania. Pana acum am transformat doua magazine, Orhideea si Pantelimon, iar acum continuam cu alte sase, in tara. Suntem mandri de rezultatele celor doua depozite din Bucuresti. Indata ce vom incheia transformarea celorlalte magazine, acest scenariu se va perpetua si la restul echipelor”, spune Patrick Papot, deputy CEO Romania al Brico Depot.

Bricostore Militari, noul magazin care a intrat pe lista modernizarilor, este cea de-a treia unitate pe care britanicii de la Kingfisher o vor adapta noului format de magazine Brico Depot, dupa cele doua inaugurari din primavara acestui an ale centrelor Brico Depot Orhideea si Brico Depot Pantelimon. Conform datelor companiei, Brico Depot Militari urmeaza sa fie deschis la jumatatea lunii octombrie sau inceputul lunii noiembrie, dar exista sanse ca deschiderea sa fie intarziata. Magazinul Bricostore Militari, situat in vecinatatea centrului comercial Carrefour Militari si la o distanta relativ scurta de magazinul concurent Hornbach din Militari, a fost deja inchis pentru rebranding de catre oficialii Kingfisher timp de circa doua-trei luni.

Citeste si:

Procesul de modernizare a celor doua magazine inaugurate sub brandul Brico Depot in primavara acestui an a inceput inca din iarna.

Bricostore Militari, primul magazin de bricolaj din Romania

Francezii de la Bricostore au deschis primul magazin de bricolaj din Romania in primavara anului 2002, moment care a marcat si intrarea oficiala pe piata a comertului modern cu materiale de constructii si amenajari pentru casa si gradina. Dupa inaugurarea magazinului Bricostore din Militari au urmat inaugurarile magazinelor Praktiker din Voluntari, dar si intrarea Dedeman pe piata magazinelor cu suprafete de vanzari mai mari.

Kingfisher deschide al treilea magazin sub sigla Brico Depot

Kingfisher deschide al treilea magazin sub sigla Brico Depot

Kingfisher are in plan sa se extinda puternic in Romania, urmand ca in cativa ani sa ajunga la 50 de magazine pe plan local. Planuri ambitioase au si Dedeman, dar si Praktiker, sub noua conducere, care isi propun extinderea teritoriala. Piata de bricolaj este estimata la o valoare de 2 miliarde de euro, fiind dominata in prezent de catre jucatorii romani Dedeman, Arabesque si Ambient. Printre alti jucatori prezenti la nivel local se mai numara Leroy Merlin, Hornbach sau Mr. Bricolage.