Ca in cazul multor alte pavilioane de la Expo 2015, expozitie organizata anul acesta la Milano, si la Coca Cola au fost cozi uriase. In spatiul creat de Coca Cola la Expo Milano au fost aduse laolalta un mini teren de baschet, panouri cu istoria brandului, o masina electrica, dar si un loc de dans interactiv care foloseste energia pe care utilizatorii o consuma pentru a reda muzica.

Cladirea inalta de 12 metri in care Coca Cola este prezenta la Milano din luna mai, va fi dezasamblata dupa incheierea expozitiei, la finalul lunii octombrie, si reconstruita pentru a servi ca teren de baschet in orasul Milano.

coca colaCea mai spectaculoasa caracterisca a pavilionului in exterior este cascada suspendata, care alaturi de forma, amplasarea si structura cladirii au ajutat compania sa nu foloseasca deloc aer conditionat pe perioada verii, cand pentru a oferi o temperatura suportabila s-a folosit doar ventilatia naturala. Potrivit oficialilor companiei, aceste elemente au creat o temperatura cu 10 grade mai redusa decat in exterior. La oferirea unei temperaturi suportabile chiar si fara aer conditionat pe timp de vara a contribuit si faptul ca pavilionul are un acoperis verde, cu un sistem care permitea un consum redus de apa.

Citeste si:

Senzorii si iluminatul LED au permis de asemenea reducerea consumului de energie.

Expo 2015 se desfasoara langa Milano pe un teren de 110 hectare. Circa 140 de tari au pavilioane in expozitia care, potrivit cifrelor din presa internationala, ar fi atras investitii de peste 10 mld. euro, incluzand sumele investite in dezvoltarea infrastructurii. Tema Expo Milano este Feeding the Planet. Energy for Life. Organizatorii au asteptat circa 160.000 de vizitatori pe zi la expozitia, care nu a fost lipsita de controverse, insa din august oficialii de la pavilionul Romaniei spun ca cifrele au atins aproape 200.000 de vizitatori pe zi.